Обратная связь (067)718-99-66
(066)219-09-73
(063)721-04-63

Почти каждый из нас слышал, что человек, побывав в экстренной (опасной) ситуации, потом 

- часто видит ее во сне,

- может по-другому, иначе, чем обычно, реагировать на все.

Если Вы (или Ваш знакомый, друг, близкий человек) последние два месяца:

- не можете заснуть, не можете есть,

- не всегда помните, когда в последний раз ели, спали, не замечаете травм, холода, грязи,

- чувствуете напряжение, тревогу, не можете расслабиться даже во сне, 

- подвержены навязчивым непрошеным воспоминаниям, 

- испытываете приступы ярости или отчаяния, 

- не можете сосредоточиться,

- чувствуете себя чужими и отрешенным от окружающих,

- испытываете чувство вины,

обратитесь к психологу.

Все это - симптомы стрессового расстройства.

Это естественная реакция человека на пребывание в опасности.

Это состояние МОЖНО облегчить, получив специальную психологическую поддержку и помощь.

Всеукраинские телефоны экстренной психологической помощи; 099-09-38-010, 093 - 43-66-733, 068-699-41-74

Здесь можно записаться на очную консультацию в Харькове: 096-98-22-650

 

 

Український психотерапевтичний університет

в рамках

Української спілки психотерапевтів

І семестр

м. Харків, 29.03 – 1.04.2014 р.

 будет проходить в актовом зале музыкально - театральной библиотеке им. Станиславского по адр. пер. Инженерный 1а. метро Научная.

Програма першого семестру є результатом багаторічної наукової, методологічної та практичної роботи, пропонується до Вашої уваги вперше!

 

 

У програмі: Історія розвитку психотерапії. Місце психотерапії серед наук про людину. Емпіричність і доказовість у психотерапії. Основи досліджень у психотерапії.

Вимоги до психотерапевтичної освіти.

Нормативне регулювання професійної психотерапевтичної діяльності. Етичні засади.

Сучасна генетика. Генетичні пре диспозиції темпераменту, характеру та психічних розладів.

Нейрофізіологічні дослідження і сучасна психотерапія. Біологічні основи психотерапії. Психотерапія і медицина. Сучасні класифікації психічних розладів.

Психотерапія і культура. Транс-культуральні відмінності в теорії і практиці психотерапії.

Філософські основи психотерапії. Уявлення про філософські парадигми. Психотеррапевтичні методи в контексті філософських парадигм. Постмодерні тенденції в сучасній психотерапії.

Ведучі І-го семестру:

Кечур Роман – к.м.н., доцент кафедри ФПДО ЛНМУ ім. Д.Галицького, навчаючий психотерапевт, супервізор УСП.

Добродняк Олена - навчаючий психотерапевт, супервізор УСП.

Дідковська Лариса – к.п.н., доцент кафедри психології Львівського національного університету ім. І. Франка, навчаючий психотерапевт, супервізор УСП.

 

Для попередньої реєстрації контактуйте:

Дорофєєвою Ларисою 759-49-91, 067-572-91-37, 066-89-11-297 Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript , www.usp.kharkov.ua

Дополнительные материалы

УКРАЇНСЬКИЙ ПСИХОТЕРАПЕВТИЧНИЙ

1 семестр 

29 березня,  2014

9:30 — 10:00 Регистрация участников
10:00 - 10:30 Урочисте відкриття. Привітальне слово.  (Р.Кечур, Добродняк, Дорофєєва,

10:30 - 11.15 Вступна лекція (Р.Кечур)
11:15 – 12:00 Святковий фуршет

12:00  - 13.30 Лекція. Історія розвитку психотерапії. Добродняк

13:30 – 14:30 Обід
14:30 – 16:00 Лекція. Біологічні основи психотерапії. Психотерапія і медицина. (Р.Кечур)

16:30 – 18:00 Лекція. Нейрофізіологічні дослідження і сучасна психотерапія.(Р.Кечур)

30 березня 2014, неділя


09:00 - 10:30 Лекція. Сучасні класифікації психічних розладів. (А.С.Данилов)

11:00 – 12:30 Лекція. Сучасна генетика. Генетичні предиспозиції темпераменту, характеру та психічних розладів. (А.С Данилов.)
12:30 – 13:30 Обід

13:30 - 15:00 Лекція. Місце психотерапії серед наук про людину. Дідковская)

15:15 – 16:45 Лекція. Емпіричність і доказовість у психотерапії. Основи досліджень у психотерапії  Дідковська
17:00 - 18:30 Лекція. Психотерапія і культура. Транс-культуральні відмінності в теорії і практиці психотерапії. ( Л.Дідковська)

 

31 березня 2014, понеділок

 

10:00 – 11:30 Лекція. Вимоги до психотерапевтичної освіти.( О.Добродняк)

12:00 – 13:30Лекція. Нормативне регулювання професійної психотерапевтичної діяльності (О.Добродняк)

13:30 – 14:30 Обід

14:30 – 16:00  Лекція. Етичні засади психотерапії ( Л. Дорофеева )
16:30 – 18:00 Семінар-дискусія. ( О.Добродняк)




1 квітня 2014, вівторок

10:00 - 11:30 Лекція. Філософія та психотерапія.( Броуди (Израиль))

12:00 – 13:30 Лекція. Лекція. Уявлення про філософські парадигми. .( Броуди (Израиль)

13:30 – 15:00 Обід

15:00  - 16.30 Психотерапевтичні методи та філософські парадигми. Тенденції  сучасної психотерапії. (О.  Добродняк)

16:30 – 18:00 Заключний семинар

 

ЗАЯВА

про вступ до

УКРАЇНСЬКОГО  ПСИХОТЕРАПЕВТИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

(УПУ)

 

 

Прошу прийняти мене на навчання до УПУ. Зі Статутом УПУ та Страсбурзькою декларацією з психотерапії ознайомлений і погоджуюся.

 

Прізвище_________________________________________________________

 

Ім`я______________________________________________________________

 

По батькові __________________________________________________________________

Контактні дані (тел., e-mail, skype) __________________________________________________________________

__________________________________________________________________

Домашня адреса __________________________________________________________________

та телефон __________________________________________________________________

Дата народження_______________________________________________________

Освіта (що і коли закінчив)_________________________________________

__________________________________________________________________

Спеціальність_____________________________________________________

Освіта (психотерапевтична), роки, досягнутий статус

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

Мотивація участі__________________________________________________

Бажаний напрямок психотерапевтичної освіти _______________________

Місце праці_______________________________________________________

__________________________________________________________________

посада____________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

Підпис _____________________    Дата _____________________

 

 

 

Пропозиція 0 (для учасників з нульовим рівнем психотерапевтичної освіти, але не менше бакалаврата по психології, медицині, соц.праці)

1 рік навчання

Семінар 1 (Теорія) 4 дні 32 год.

Перший семестр (4-денний)

Тема

Короткий коментар

Годин\\\

1

Історія розвитку психотерапії.

 

2

2

Місце психотерапії серед наук про людину.

 

2

3

Емпіричність і доказовість у психо терапії. Основи досліджень у психотерапії

 

 

2

4

Вимоги до психотерапевтичної освіти, освітні установи, професійні організації, форми обов’язкової та додаткової освіти у сфері психотерапії/ Нормативне регулювання професійної психотерапевтичної діяльності

Стразбурзька декларація, порівняння нормативних вимог в Україні та за кордоном, можливо, закон про психіатрію як важливий документ, що може стосуватись практики фахівців

4

5

Етичні засади психотерапії

 

2

6

Семінар-дискусія

 

2

7.

  1. Філософські основи психотерапії

Уявлення про філософські парадигми.

Психотерапевтичні методи в контексті філософських парадигм.

Постмодерні тенденції в сучасній психотерапії.

 

 

6

8.

Психотерапія і культура. Транс-культуральні відмінності в теорії і практиці психотерапії.

 

 

2

9.

  1. Біологічні основи психотерапії.

2.1.Психотерапія і медицина.

2.2. Сучасна генетика. Генетичні предиспозиції темпераменту, характеру та психічних розладів.

2.3Нейрофізіологічні дослідження і сучасна психотерапія.

2.4. Сучасні класифікації психічних розладів.

 

 

8

10.

Заключний семінар-дискусія.

Проводиться у інтерактивному стилі

2

Всього

32

2 семінар «Практичні аспекти консультування. Диференціація завдань психотерапії та консультування. Основні засади консультування. Особливості консультування в рамках різних методів.» 24 год 3 дні Програма у розробці

3 семінар

(літній на протязі  7 днів)

1

Велика група

 

2

2

Презентація методов

 

42

3

Супервізія

 

10

4

Заключна дискусія

 

2

 

 

 

 

 

 

 

54

Якщо пропозиція літнього семестру не знайде відклик, бо може бути складною в організації та дорогою для учасників, то варіант замість великого семестру семінари 3, 4:

Семінар 3

 

 

 

 

1

Презентація методов (психоаналіз, клієнтцентрована, ССТ)

 

18

2

Супервізія

 

6

3

Заключна дискусія

 

2

 

 

 

 

 

Разом

 

26

 

Семінар 4

 

 

 

 

1

Презентація методов (психодрама, гештальт, детская, ПП)

 

24

2

Супервізія

 

8

3

Заключна дискусія

 

2

 

 

 

 

 

Разом

 

34

 

 

 

2,3 рік  навчання

Семінар 5,6

 

 

 

 

1

Основні засади методу (за напрямками)

Лекція + семінар з відпрацюванням базових навиків

24/24

2

Супервізія (в методі)

 

8/8

 

 

 

 

 

 

Всього

64(48+16)

2 семестри власного досвіду – 64 год. ( 2 по 4 дні) / 128  за 2 роки  (можливість проходження у проектах власного досвіду УСП)

2 семестри псих. Пропедевтики – 48 год (2 по 3 дні) / 96 за два роки (пропозиція університету або можливість проходження в проектах пропедевтики по місцю проживання)

 

Пропозиція 1  рівень консультанта (для тих, хто вчиться в проектах власного досвіду, та пройшов/проходить пропедевтику

1 рік аналогічно варіанту 0

2 рік спец. Теорія 50 год, - 2 семінари по 24 год (16 год спец теорії та 8 год. супервізії) + процедура завершення

Загальна теорія 110 год. Спец. Теорія 50 год. Супервізія 30 год . Процедура завершення

 

Пропозиція 2 рівень терапевта(повний)

4 семінари на рік спец. Теорії та супервізії  по 32 год.

1 рік 24+24+24+24(96) теорії     8+8+8+8(32) год супервізії

2 год – 24+ 24+ 24+ 16(88) теория   8+8+8+8(32) и процедура завершения (підготовка до процедури завершення це 16 год. теорії)

2 роки 8 семінарів 200 год теорії 64 год супервізії та процедура завершення

Пропозиція 2а (для учасників проектів, які вже пройшли чи завершують власний досвід, пропедевтику та мають частину теорії та супервізії). Пропозиція полягає у стислому курсі спеціалізованої теорії та супервізії.

На протязі 1.5року 6 семінарів 16 год. теорії+8 год. супервізії –96год. теорії та 64 год. супервізії

 

Страсбургская Декларация по Психотерапии 1990 г.



Страсбургская Декларация по Психотерапии является колыбелью, в которой лелеялась идея ЕАП про внедрение единой и независимой профессии в рамках всей Европы*.

1.1. Психотерапия является независимой научной дисциплиной, практическая деятельность в которой представляет собой независимую и свободную профессию.
1.2. Психотерапевтическое образование осуществляется на высоком квалифицированноми научном уровне.
1.3. Гарантируется и обеспечивается разнообразие методов психотерапии.
1.4. В психотерапевтическом процессе образование осуществляется в полном объеме и предусматривает теорию, личный опыт, практическую деятельность под супервизией. Приобретаются необходимые знания дальнейших психотерапевтических процессов.
1.5. Доступ к образованию предоставляется специалистам, которые имеют предшествующую подготовку в разнообразных областях гуманитарных и общественных наук.
Страсбург, 21 октября 1990 год.

* Согласно цели Всемирной Организации Охраны Здоровья (ВООЗ) соглашение о недискриминировании действительно в рамках Европейского Сообщества (ЕС) и направлено на соблюдение принципа свободы передвижения лиц и служб в рамках единого Европейского экономического пространства.

 

 

«ЗАРЕЄСТРОВАНО»

 

Львівським міським управлінням юстиції

 

Наказ №______ від _____________2013

Свідоцтво № _________________

 

Начальник управління юстиції

 

________________ Р. В. Мазур

«ЗАТВЕРДЖЕНО»

 

Установчими зборами Громадської організації «Український Психотерапевтичний Університет»  Протокол № 1 від 20 травня 2013

 

Голова Установчих зборів

 

_________________  / С.В. Рослюк/

СТАТУТ

Громадської організації

«Український Психотерапевтичний Університет»

Львів – 2013

  1. 1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1.       Громадська організація «Український Психотерапевтичний Університет» (далі за текстом – Університет) є добровільною, незалежною, неприбутковою громадською організацією, яка здійснює свою діяльність на демократичних засадах відповідно до Конституції України, Закону України «Про громадські об’єднання», Указів Президента України, міжнародних договорів ратифікованих Верховною Радою України іншого чинного законодавства України та цього Статуту.

1.2.       Університет об’єднує осіб, які займаються психотерапевтичною практикою, дослідженнями у сфері психотерапії та інших осіб, які діють в Україні  заради розвитку філософських, прикладних та клінічних аспектів психотерапії.

1.3.       Університет діє на засадах добровільності, самоврядності, рівності перед законом, відсутності майнового інтересу своїх членів, прозорості, відкритості та публічності.

1.4.       Університет створюється на невизначений термін.

1.5.       Університет є юридичною особою, має власне майно, самостійний баланс, рахунки в установах банків, печатку, кутовий штамп, фірмовий бланк, символіку, що затверджується Правлінням та реєструється у встановленому законом порядку.

1.6.       Повна назва Університету:

  • Ø українською мовою - Громадська організація «Український Психотерапевтичний Університет»;
  • Ø російською мовою - Общественная организация «Украинский Психотерапевтический Университет».

1.7.       Скорочена назва Університету:

  • Ø українською мовою - ГО «УПУ»;
  • Ø російською мовою – ОО «УПУ»;

1.8.       Місцезнаходження Університету – Україна, 79071,  м. Львів, вул. Кульпарківська, 129 кв. 15.

1.9.       Університет є самоврядною громадською організацією та втручання органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх посадових і службових осіб у діяльність Університету не допускається.

1.10.   Університет не несе відповідальність за зобов’язаннями своїх членів, а її члени не несуть відповідальність за зобов’язаннями Університету.

 

  1. 2. МЕТА ТА НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ УНІВЕРСИТЕТУ

2.1.       Основною метою діяльності Університету є задоволення та захист законних соціальних, економічних, фахових, творчих, духовних, вікових та інших спільних інтересів своїх членів, об’єднання спеціалістів-психотерапевтів, психологів для розвитку всіх напрямів психотерапії та психологічного консультування на благо суспільства.

2.2.Напрямами діяльності Університету є:

  • об’єднання зусиль у сфері сучасної психотерапії для сприяння розвитку і еволюції психотерапії;
  • створення нового фахового поля підтримки психотерапії в культурі України;
  • впровадження фахових стандартів Європейської асоціації психотерапії (ЄАП) в підготовці та практиці фахівців у сфері психотерапії;
  • сприяння підвищенню фахового рівня й подальшого фахового розвитку осіб, що претендують на визнання українських колег та міжнародного фахового психотерапевтичного співтовариства, та сертифікацію;
    • сприяння науково-дослідній діяльності в галузі філософського, клінічного та прикладного аспектів психотерапії, підтримка просвіти й досліджень в області психотерапії.
    • сприяння відродженню, розвитку психотерапевтичної науки й практики в Україні;
    • сприяння підготовці кваліфікованих психотерапевтів в Україні та забезпеченню населення України фаховою та кваліфікованою психотерапевтичною допомогою на рівні світових стандартів;
    • розвиток та зміцнення співпраці з представниками вітчизняних та зарубіжних психотерапевтичних об’єднань з метою обміну досвідом та підвищення фахового рівня українських фахівців з психотерапії;
    • сприяння створенню середовища для залучення та інтеграції українських фахових психотерапевтичних співтовариств (асоціацій, інститутів, центрів і тому подібне), а також усіх фахівців в галузі психотерапії у спільне фахове поле для розвитку їх інтелектуального й творчого потенціалу;
      • проведення культурних заходів, пов’язаних зі знаннями глибинної психології, спрямованих на розвиток особистості;

2.3.       Для виконання поставленої мети Університет у встановленому законодавством порядку:

  • сприяє впровадженню фахових стандартів з підготовки психотерапевтів;
  • організовує конференції, круглі столи та інші заходи з різних аспектів психотерапії, а також розробку соціальних програм;
  • підтримує (заохочує) спеціалістів, які беруть активну участь у роботі, розвитку та популяризації психотерапії в Україні (публікації, переклади, авторські курси, ведення груп, участь у конференціях, популяризація психотерапії та ін.);
  • сприяє створенню та функціонуванню постійнодіючих супервізійних та інтервізійних груп з метою набуття фахових навиків, а також формування та розвитку лояльності та емпатії, психотерапевтичного мислення та набуття навиків роботи в групі та з групою;
  • сприяє організації та роботі теоретичних та прикладних груп, що передбачають інтелектуальну працю над статтями авторів в області психотерапії з метою забезпечення постійного фахового розвитку, поглиблення теоретичних знань та набуття навиків інтеграції психотерапевтичних технік та вміння застосовувати їх на практиці;
  • засновує з метою досягнення своєї статутної мети засоби масової інформації;
  • співпрацює з державними, громадськими та іншими організаціями, засобами масової інформації, видавництвами;
  • бере участь у порядку, визначеному законодавством, у розробленні проектів нормативно-правових актів, що видаються органами державної влади,  органами місцевого самоврядування і стосуються сфери діяльності Університету;
  • звертається у порядку, визначеному законом, до органів державної влади,  органів місцевого самоврядування, їх посадових і службових осіб з пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями), скаргами;
  • одержує у порядку, визначеному законом, публічну інформацію, що знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації;
  • здійснює підприємницьку діяльність через створені юридичні особи (товариства, підприємства);
  • виступає учасником цивільно-правових відносин, набуває майнові і немайнові права відповідно до законодавства;
  • представляє й захищає свої законні інтереси та законні інтереси своїх членів в органах державної влади та місцевого самоврядування, підприємствах установах, організаціях;
  • розробляє етичні норми для членів Університету у сфері взаємодії клієнт - психотерапевт – фахове співтовариство.
  1. ПОРЯДОК НАБУТТЯ І ПРИПИНЕННЯ ЧЛЕНСТВА В УНІВЕРСИТЕТІ, ПРАВА ТА ОБОВЯЗКИ ЧЛЕНІВ 

3.1.       Членами Університету можуть бути громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах та досягли 18 років і отримали профільну базову освіту (психотерапевтичну, психологічну, медичну, соціальну або гуманітарну) у вищому навчальному закладі України. Членство в Університеті є добровільне.

3.2.       Засновники Університету, які ініціювали створення Університету та прийняли участь у роботі Установчих зборів Університету, набувають статусу члена Університету та мають права і несуть обов’язки, передбачені законодавством, цим Статутом та внутрішніми документами Університету.

3.3.      Члени Університету можуть бути сертифікованими.

3.4.  Сертифікованими членами Університету можуть стати члени Університету, які мають вищу базову профільну освіту (що підтверджується відповідним  дипломом про вищу освіту) і які пройшли фахову тренінгову підготовку  згідно стандартів Університету або у відповідності до стандартів ЄАП або інших визнаних Університетом фахових інституцій.

3.5.   Прийом у члени Університету здійснюється Правлінням після подання заяви про вступ до Університету та надання рекомендацій не менше ніж двох членів Університету.

3.6.   За рішенням Конференції Університету особі може бути присвоєне звання почесного члена за значний особистий внесок у діяльність Університету та розвиток вітчизняної та світової психотерапевтичної теорії й практики. Почесні члени Університету можуть брати участь у Конференції із правом дорадчого голосу.

3.7.   Членство в Університеті припиняється у разі добровільного виходу з членства або виключення.

3.8.   Член Університету добровільно припиняє своє членство у ній шляхом подання до Правління письмової заяви про вибуття з членства Університету.

3.9.    Члени Університету можуть бути виключені з Університету за рішенням Конференції в таких випадках:

  • у разі невиконання статутних обов’язків;
  • порушення Статуту Університету;
  • невиконання рішень Конференції або Правління, які є обов’язковими для всіх членів Університету;
  • втрати зв’язків з Університетом протягом двох років;
  • порушення етичних норм члена Університету;
  • поширення відомостей, що не відповідають дійсності або викладені неправдиво й завдають шкоди честі, гідності або діловій репутації Університету;

3.10.             Члени Університету мають право:

  • обирати й бути обраними до керівних органів Університету;
  • брати участь у заходах, що проводяться Університетом;
  • одержувати повну та достовірну інформацію про діяльність Університету, ознайомлюватися із звітами про діяльність статутних органів Університету;
  • оскаржувати рішення, дії чи бездіяльність статутних органів Університету;
  • вийти з Університету в порядку та на умовах, передбачених цим Статутом;
  • вносити благодійні внески та добровільні пожертви коштами або майном;
  • отримувати статуси відповідно до вимог Університету.

3.11.             Члени Університету зобов’язані:

  • дотримуватись вимог Статуту Університету та виконувати рішення всіх керівних органів та посадових осіб Університету, що прийняті відповідно до їх повноважень;
  • дотримуватись норм та вимог Етичного Кодексу Університету;
  • брати участь у діяльності Університету;
  • не допускати дій, що дискредитують Університет;
  • сплачувати членські внески;
  • мати інші обов’язки, передбачені чинним законодавством України, цим Статутом та внутрішніми документами Університету.
  • Суперечки в справах, які виникли із членських взаємовідносин, вирішуються Правлінням Університету, а у випадках, передбачених законодавством України - судом.

3.12.             За порушення вимог Статуту Університету до її членів можуть бути застосовані такі заходи впливу:

  • зауваження;
  • попередження;
  • тимчасове припинення членства у Університету із вказуванням терміну;
  • виключення з Університету.

3.13.             Кошти або майно, які передані у власність Університету, при виході чи виключенні з Університету.

 

  1. 4. ПОРЯДОК ФОРМУВАННЯ ТА ПОВНОВАЖЕННЯ КЕРІВНИХ ОРГАНІВ УНІВЕРСИТЕТУ

4.1.      Вищим керівним органом Університету є Конференція, яка скликаються Головою Правління або Правлінням Університету не менше одного разу на рік.

4.2.      Позачергова Конференція може бути скликана при наявності обставин, що зачіпають суттєві інтереси Університету, Головою Правління Університету на вимогу Правління чи Контрольно-ревізійної комісії  Університету, а також на вимогу більше половини членів Університету.

4.3.До повноважень Конференції Університету належить:

  • прийняття рішень з усіх питань діяльності, що не віднесені до компетенції інших керівних органів Університету;
  • визначення головних напрямків діяльності Університету, затвердження стратегії її розвитку;
  • затвердження Статуту Університету та внесення до нього змін і доповнень;
  • заслуховування та затвердження звітів Голови Правління, Заступника голови Правління, Виконавчого директора, Контрольно-ревізійної комісії, Етичної комісії;
  • обрання та припинення повноважень Голови Правління, Заступника голови Правління, членів Правління, Контрольно-ревізійної комісії та Етичної комісії Університету;
  • прийняття рішення про припинення діяльності Університету;
  • реалізація права власності на майно та кошти Університету;
  • затвердження внутрішніх документів Університету за поданням Голови Правління або Правління;
  • прийняття рішень про створення відокремлених підрозділів та тимчасових органів Університету;
  • прийняття рішень пов’язаних із членством в Університеті;

4.4.    Конференція  повноважна за умови присутності на ній не менш ніж половини членів Університету. Правління Університету інформує членів Університету про проведення Конференції не менш, ніж за 30 днів до початку Конференції.

4.5.   Рішення Конференції з питань внесення змін до статуту, відчуження майна  на суму, що становить 50% і більше та про припинення діяльності Університету приймаються Конференцією 3/4  голосів присутніх, усі інші рішення приймаються простою більшістю голосів присутніх.

4.6.   Рішення Конференції фіксуються протоколом, який підписується головою та секретарем Конференції, які обираються на початку Конференції з числа присутніх делегатів.

4.7.   Рішення Конференції є обов’язковими для виконання керівними органами і посадовими особами Університету, всіма її членами, відокремленими підрозділами та штатними працівниками Університету.

4.8.   Постійно діючим статутним органом Університету, який здійснює керівництво нею у період між Конференцією є Правління.

4.9.     Правління обирається Конференцією у кількості осіб визначеною нею на строк у два роки. Після закінчення терміну одна й та сама особа може обиратися у члени Правління необмежену кількість разів. Перебіг терміну повноважень членів Правління починається з моменту закінчення Конференції, на якій обрано склад Правління.

4.10.      Засідання Правління Університету проводяться в міру необхідності за ініціативою Голови Правління, 2/3 членів Правління, але не рідше ніж один раз на три місяці. Засідання Правління правомочні при наявності на них більшості його членів.

4.11.      Рішення Правління приймаються простою більшістю голосів, присутніх на засіданні членів Правління. В разі рівності голосів голос Голови Правління є вирішальним.

4.12.      До повноважень Правління належить 

  • забезпечення та контроль виконання рішень Конференції Університету;
  • затвердження бюджету Університету та затвердження звіту Виконавчого Директора про виконання бюджету Університету;
  • затвердження та припинення повноважень Виконавчого директора за Поданням Голови Правління Університету;
  • затвердження символіки Університету за Поданням Голови Правління Університету;
  • заснування засобів масової інформації;
  • створює та припиняє діяльність відокремлених підрозділів Університету, затверджує положення про них та призначає їхніх керівників;
  • заснування підприємств, установ, організацій.
  • створює та припиняє діяльність тимчасових комісій за напрямами діяльності, затверджує їх кількість, назви, голів, персональний склад та предмети відання, затверджує положення про них;
  • приймає у членство Університету;
  • затверджує звіти Правління.

4.13.              Голова Правління Університету обирається Конференцією на термін у два роки.  Одна особа може обиратися на посаду Голови Правління не більше 2-х разів поспіль.

4.14.              Голова Правління Університету є вищою посадовою особою Університету.

4.15.              Голова Правління згідно своїх повноважень:

  • здійснює представництво Університету в органах державної влади, місцевого самоврядування, підприємствах, установах, організаціях всіх форм власності;
  • забезпечує в межах своєї компетенції виконання рішень Конференції;
  • звітує про проведену роботу перед Конференцією;
  • подає на затвердження Правління кандидатуру Виконавчого Директора;
  • подає на затвердження Правління символіку Університету;
  • скликає чергову та позачергову Конференцію, чергові та позачергові засідання Правління;
  • контролює виконання плану діяльності й бюджету Університету, прийнятими Правлінням;
  • вирішує інші питання, окрім віднесених до компетенції інших керівних органів Університету та виконує інші функції в межах своєї компетенції, не віднесені до компетенції інших керівних органів Університету.

4.16.           З питань, віднесених до своєї компетенції, Голова Правління Університету видає накази та розпорядження, обов’язкові для виконання всіма членами Університету.

4.17.             Повноваження Голови Правління припиняються достроково у випадках:

  • набуття статусу особи, яка згідно із законодавством не має права бути посадовою особою Університету;
  • у випадку подання заяви про добровільне дострокове припинення повноважень;
  • фізичної неможливості виконання обов'язків (смерть, визнання зниклим безвісти, оголошення померлим та ін.).

4.18.               У випадках дострокового припинення повноважень Голови Правління, його функції тимчасово виконує Заступник голови Правління.

4.19.              Заступник голови Правління обирається Конференцією на два роки.

4.20.              Заступник голови Правління безпосередньо підпорядкований Голові Правління, Правлінню і Конференції та виконує їхні рішення згідно статуту.

4.21.              У випадку тривалої відсутності чи непрацездатності Голови Правління, Заступник голови Правління тимчасово виконує функції Голови Правління, користується всіма правами та несе всі обов’язки Голови Правління Університету, що передбачені Статутом.

4.22.             Виконання рішень Конференції та Правління здійснює Виконавчий Директор Університету.

4.23.             Виконавчий Директор Університету призначається  Правлінням за поданням Голови Правління Університету терміном на два роки.  Одна особа може бути затверджена на посаду Виконавчого Директора необмежену кількість разів.

4.24.             Виконавчий директор підзвітний та підконтрольний Конференції, Голові Правління і Правлінню Університету, забезпечує в межах своєї компетенції виконання їхніх рішень.

4.25.             Виконавчий директор згідно своїх повноважень:

  • здійснює оперативне управління поточною роботою Університету;
  • відкриває рахунки в банківських установах, здійснює господарське управління майном  та коштами Університету, має право першого підпису на банківських та інших фінансових документах;
  • у межах своєї компетенції діє від імені Університету, представляє її інтерес у взаєминах з фізичними та юридичними особами, іншими організаціями;
  • звітує про проведену роботу перед Конференцією, Головою Правління і Правлінням Університету;
  • підписує контракти/договори з працівниками Університету, приймає на роботу та звільняє з роботи штатних працівників Університету;
  • здійснює загальне керівництво інших підпорядкованих безпосередньо Виконавчому Директору структурних підрозділів Університету, у разі їх створення;
  • звітує Правлінню та Конференції про виконання бюджету Університету;
  • здійснює контроль за діяльністю відокремлених підрозділів Університету, заслуховує їх звіти та робить  відповідні висновки.
    • з питань, віднесених до своєї компетенції, Виконавчий Директор Університету видає накази та розпорядження.

4.26.             Повноваження Виконавчого Директора припиняються достроково у випадках:

  • набуття статусу особи, яка згідно із законодавством не має права бути посадовою особою Університету;
  • у випадку подання заяви про добровільне дострокове припинення повноважень;
  • фізичної неможливості виконання обов'язків (смерть, визнання зниклим безвісти, оголошення померлим та ін.).

4.27.              У випадках дострокового припинення повноважень Виконавчого Директора Голова Правління призначає Тимчасово виконуючого обов’язки Виконавчого Директора, з подальшим затвердженням на черговому або позачерговому засіданні Правління Університету. Тимчасово виконуючий обов’язки Виконавчого Директора Університету користується всіма правами та несе всі обов’язки Виконавчого Директора Університету, що передбачені Статутом.

4.28.             Контрольно-ревізійна комісія (далі за текстом - КРК), є контролюючим органом Університету.

4.29.             Голова та члени КРК обираються Конференцією терміном на 2 роки.

4.30.             Засідання КРК скликається на вимогу Голови КРК, але не рідше, ніж 1 раз на рік.

4.31.             Засідання КРК правочинне за наявності більше половини її членів.

4.32.             Головує на засіданнях Голова КРК, а в разі його відсутності – його заступник.

4.33.             Рішення КРК приймаються простою більшістю голосів її членів. У разі розподілу голосів порівну голос Голови КРК є вирішальним.

4.34.             Рішення КРК з питань, віднесених до її компетенції, є обов’язковим для виконання усіма органами управління та членами Університету.

4.35.             КРК звітує про свою діяльність на Конференції.

4.36.             КРК відповідно до своїх повноважень:

  • перевіряє правомірність витрачання коштів бюджету Університету;
  • обирає зі свого складу заступника Голови КРК;
  • ініціює скликання позачергової Конференції;
    • проводить перевірки дотримання керівними органами та посадовими особами Університету положень статуту Університету;
    • проводить перевірки використання майна та коштів Університету, її фінансової та господарської діяльності;
    • проводить перевірки виконання керівними органами та посадовими особами Університету рішень Конференції.

4.37.             Етична комісія орган Університету, що слідкує за дотриманням етики у фаховій діяльності членів Університету і взаємовідносинах між ними.

4.38.             Голова та члени Етичної комісії обираються Конференцією Університету.

4.39.             Засідання Етичної комісії скликається на вимогу Голови Етичної комісії, але не рідше, ніж 1 раз на рік.

4.40.             Засідання Етичної комісії правочинне за наявності більше половини її членів.

4.41.             Головує на засіданнях Етичної комісії її Голова, а в разі його відсутності – його заступник.

4.42.             Рішення Етичної комісії приймаються простою більшістю голосів її членів. У разі розподілу голосів порівну голос Голови Етичної комісії є вирішальним.

4.43.             Рішення Етичної комісії з питань, віднесених до її компетенції, є обов’язковим для виконання усіма органами управління та членами Університету.

4.44.             Етична комісія звітує про свою діяльність перед Конференцією  Університету.

4.45.              Етична комісія, відповідно до своїх повноважень, здійснює:

  • затвердження Етичного кодексу Університету, перегляд норм та вимог Етичного Кодексу Університету;
  • розглядає скарги щодо дотримання членами Університету вимог Етичного кодексу Університету;
  • обирає зі свого складу заступника Голови Етичної комісії.

4.46.             Рішення, дії чи бездіяльність усіх керівних органів Університету та/або їх посадових осіб можуть бути оскаржені на Конференції Університету.

4.47.             Для забезпечення ефективного досягнення мети Університету, з числа її членів, можуть створюватися тимчасові комісії за окремими напрямками діяльності.

4.48.             Тимчасові комісії утворюються за рішенням Правління. Кількість комісій, їх назви, голови, персональний склад та предмети відання визначаються та затверджуються Правлінням Університету.

4.49.             Тимчасові комісії діють згідно положень, що затверджуються Правлінням Університету

 

  1. 5. ПОРЯДОК СТВОРЕННЯ ТА ДІЯЛЬНОСТІ ВІДОКРЕМЛЕНИХ ПІДРОЗДІЛІВ УНІВЕРСИТЕТУ

 

5.1.                 Університет може мати відокремлені підрозділи. Відокремлені підрозділи не є юридичними особами. Відокремлені підрозділи можуть бути філії та представництва.

5.2.                 Рішення про створення відокремленого підрозділу Університету приймається Правлінням Університету.

5.3.                 Відокремлені підрозділи Університету у своїй діяльності керуються чинним законодавством України, Статутом Університету та типовими Положеннями, які розробляються на основі Статуту Університету, та затверджуються Правлінням Університету.

5.4.                 Керівництво відокремленим підрозділом Університету здійснює його голова, призначений Правлінням Університету. Голова відокремленого підрозділу Університету діє на підставі довіреності, виданої Університетом.

5.5.                 Відокремлені підрозділи надають Правлінню Університету рекомендації щодо прийому до Університету нових членів та виключення з Університету, висувають своїх делегатів для участі в Конференції Університету.

5.6.                 Припинення діяльності відокремленого підрозділу Університету відбувається за рішенням Правління Університету, припинення діяльності Університету або за рішенням суду у встановленому законом порядку.

 

  1. ДЖЕРЕЛА НАДХОДЖЕННЯ ТА ПОРЯДОК ВИКОРИСТАННЯ МАЙНА ТА КОШТІВ УНІВЕРСИТЕТУ

 

6.1.                 Університет може мати самостійний баланс, відкривати поточні рахунки в банківських установах.

6.2.                  Університет для виконання своєї статутної мети має право володіти, користуватися і розпоряджатися коштами та іншим майном.

6.3.                 До майна та коштів Університету належать:

  • майно та кошти передані його членами або державою;
  • майно та кошти набуті, як членські внески;
  • пожертвуване громадянами, підприємствами, установами та організаціями;
  • набуте в результаті  підприємницької діяльності створених Університетом юридичних осіб (товариств, підприємств);
  • придбане за рахунок власних коштів, тимчасово наданим у користування (крім розпорядження) чи на інших підставах, не заборонених законом.

6.4.         Майно та кошти Університету не підлягають перерозподілу між його членами та спрямовуються на виконання статутної мети Університету.

6.5.         У разі саморозпуску Університету його майно та кошти після задоволення вимог кредиторів передаються за рішенням Університету на статутні або благодійні цілі іншому (кільком іншим) громадському об'єднанню, а в разі неприйняття такого рішення - зараховуються відповідно до закону до державного або місцевого бюджету.

6.6.         У разі реорганізації Університету його майно, активи та пасиви передаються правонаступнику.

6.7.         Університет несе відповідальність за своїми зобов’язаннями усім належним йому на праві власності майном. Члени Університету не несуть відповідальності за зобов’язання Університету.

 

  1. 7. ПОРЯДОК ВНЕСЕННЯ ЗМІН ТА ДОПОВНЕНЬ ДО СТАТУТУ УНІВЕРСИТЕТУ

7.1.      Зміни й доповнення до цього Статуту приймаються рішенням Конференції Університету, ухваленим не менш ніж 3/4 голосів з числа присутніх делегатів Університету.

7.2.      Зміни до Статуту підлягають обов’язковій реєстрації.

 

  1. ПОРЯДОК ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ УНІВЕРСИТЕТУ

8.1.      Університет припиняє свою діяльність шляхом реорганізації або ліквідації. Рішення про припинення діяльності Університету приймається на Конференції ¾ голосів присутніх або за рішенням суду.

8.2.      Ліквідація Університету здійснюється ліквідаційною комісією, яка створюється за рішенням Конференції Університету або суду.

8.3.      До ліквідаційної комісії переходять повноваження з управління справами Університету з моменту її призначення або створення.

8.4.      У разі реорганізації Університету до правонаступника переходять усі його права та обов’язки.

8.5.      У разі ліквідації Університету його активи повинні бути передані одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зараховані до доходу бюджету,  якщо інше  не передбачено    законом,    що   регулює   діяльність   Університету.

 

 

 

 

 

 

 


 

Календарь событий

< Апреля 2018 >
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

usp5О нас

УСП - всеукраинская общественная организация, основной целью которой является развитие современной психотерапии на Украине.

Харьковское отделение...

Рассылка УСП

phФотоальбом